Warunki zwrotu
Przegląd
Nasza polityka zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od zakupu, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu lub wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany. Musi również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
Aby zrealizować zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Nie należy zwracać zakupionego produktu do producenta.
W niektórych sytuacjach przyznawane są tylko częściowe zwroty kosztów:
- Wszelkie przedmioty niebędące w oryginalnym stanie, uszkodzone lub brakujące części z przyczyn nie wynikających z naszej winy.
- Wszelkie przedmioty zwrócone później niż 30 dni po dostawie.
Zwroty kosztów
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwrotu wyślemy wiadomość e-mail z powiadomieniem o otrzymaniu zwróconego przedmiotu. Powiadomimy również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on przetworzony, a kwota zostanie automatycznie zwrócona na kartę kredytową.
Zgłoś zwrot
Jeśli zamówienie nadal spełnia określone warunki zwrotu, można zgłosić zwrot paczki za pośrednictwem następującego łącza: https://ecodor.shipping-portal.com/rp/.
Nie możesz przybyć? Skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected]