Ogólne warunki dla Ecodor
1. DEFINICJE
W niniejszych Ogólnych Warunkach stosuje się następujące definicje:
“ORO b.v.”: spółka działająca pod nazwą handlową “Ecodor”, z siedzibą w Vlaardingen, mieszczącą się przy Stoomloggerweg 8 w Vlaardingen, zarejestrowana pod numerem 24352607 w Izbie Handlowej w Rotterdamie. Numer VAT spółki Ecodor to NL812513460B01.
“Potwierdzenie odbioru”: potwierdzenie odbioru, zgodnie z definicją w artykule 3.2 niniejszych Warunków.
“Produkt”: produkt lub produkty, które w wyniku zawarcia umowy pomiędzy Ecodor a Użytkownikiem mają zostać dostarczone Użytkownikowi przez Ecodor lub za pośrednictwem Ecodor w uzgodnionym terminie, za które Użytkownik ma zapłacić określoną cenę;
“Warunki”: niniejsze warunki ogólne.
2. ZASTOSOWANIE
2.1 Niniejsze Ogólne Warunki mają zastosowanie do wszystkich naszych ofert, wycen i umów.
2.2 O ile nie uzgodniono inaczej w umowie, zastosowanie mają niniejsze ogólne warunki. Ogólne warunki klienta zostają niniejszym wyraźnie odrzucone.
2.3 Wszystkie oferty, zamówienia i umowy zawierane za pośrednictwem strony internetowej Ecodor, których stroną jest Ecodor, podlegają niniejszym Warunkom, z wyłączeniem wszelkich innych warunków ogólnych. Zawierając umowę między użytkownikiem a firmą Ecodor w drodze procedury opisanej w artykule 3 niniejszych Warunków, użytkownik wyraźnie akceptuje niniejsze Warunki.
2.4 Od postanowień niniejszych Warunków można odstąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody spółki Ecodor, w którym to przypadku pozostałe postanowienia niniejszych Warunków pozostają w pełnej mocy.
2.5 Wszystkie prawa i roszczenia określone w niniejszych Warunkach i wszelkich dalszych umowach z Ecodor są również określone na korzyść pośredników i innych stron trzecich zaangażowanych przez Ecodor.
2.6 Ecodor ma prawo do zmiany niniejszych Warunków i zawartości swojej strony internetowej.
3. OFERTY/UMOWY
3.1 Wszystkie nasze oferty i wyceny lub inne oświadczenia, pisemne lub ustne, składane przez naszych przedstawicieli i/lub pracowników są niezobowiązujące.
3.2 Nazwa użytkownika i hasło wybrane przez użytkownika podczas rejestracji mają charakter osobisty. Użytkownik musi traktować je jako poufne i używać ich wyłącznie do własnego użytku.
3.3 Umowa zostaje zawarta dopiero po pisemnym potwierdzeniu zamówienia.
3.4 Nieprawidłowe ceny nie stanowią podstawy do roszczeń. Wszystkie ilustracje mają wyłącznie charakter poglądowy. Z ilustracji tych nie wynikają żadne prawa.
3.5 Wszystkie oferty złożone na stronie internetowej Ecodor są niezobowiązujące do momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia. Jeśli firma Ecodor będzie musiała podnieść cenę zakupu produktu w wyniku przepisów prawnych lub prawomocnego orzeczenia sądu, niezwłocznie poinformuje o tym użytkownika na piśmie (faksem, listownie lub pocztą elektroniczną). W takim przypadku użytkownik ma prawo rozwiązać niniejszą umowę, powiadamiając o tym Ecodor na piśmie (faksem, listownie lub pocztą elektroniczną).
3.6 Umowa pomiędzy Ecodor a Użytkownikiem wchodzi w życie w momencie, gdy Użytkownik:
(a) złożenia zamówienia na stronie internetowej Ecodor poprzez pełne i prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Ecodor w następujący sposób; (b) umieszczeniu wybranych produktów w koszyku, (c) przeszedł do kasy (d) wprowadził metodę wysyłki/płatności i zaakceptował warunki, (e) w pełni i poprawnie wypełnił formularz zamówienia, (f) kliknie przycisk Kontynuuj; zamówienie zostało złożone, a użytkownik automatycznie otrzyma potwierdzenie zamówienia, (g) Ecodor odrzuci zamówienie, jeśli istnieją ku temu powody. W takim przypadku umowa nie zostanie zrealizowana.
3.7 Potwierdzenie zamówienia będzie w każdym przypadku zawierać następujące informacje: (a) opis zakupionego przez Ciebie produktu oraz ilość zakupionych przez Ciebie produktów; b) cenę produktu; (c) Twoje imię i nazwisko, adres domowy, adres, na który produkty zostaną wysłane, adres rozliczeniowy (jeśli jest inny niż Twój adres domowy i/lub adres dostawy), Twój adres e-mail i numer telefonu (ewentualnie numer 06); d) numer porządkowy umowy; (e) Adres e-mail i numer telefonu Ecodor, pod którym możesz się z nami skontaktować w przypadku pytań dotyczących Twojego zamówienia.
3.8 Umowa zawiera wszystkie umowy zawarte pomiędzy Tobą a Ecodor i zastępuje wszystkie wcześniej zawarte umowy, ustalenia i/lub ustalenia pomiędzy Tobą a Ecodor.
3.9 Wszelkie ustalenia, zobowiązania i/lub zmiany umowy dokonane po potwierdzeniu zamówienia są wiążące wyłącznie w przypadku uzgodnienia pomiędzy stronami na piśmie
3.10 O ile nie udowodniono inaczej, administracja Ecodor służy jako dowód złożonych zamówień i płatności dokonanych przez Ciebie na rzecz Ecodor oraz dostaw realizowanych przez Ecodor. Ecodor zdaje sobie sprawę, że komunikacja elektroniczna może służyć jako dowód. Akceptując warunki, potwierdzasz to również.
3.11 Kupony rabatowe dostarczane przez Ecodor nie podlegają przeniesieniu. W jednym zamówieniu można wykorzystać jeden kupon rabatowy.
3.12 Jeżeli nieoczekiwanie zabraknie towaru w magazynie, Ecodor poinformuje Cię o tym pisemnie (faksem, listownie lub e-mailem) lub telefonicznie. Ecodor chciałby zaoferować Państwu więcej niż odpowiednią alternatywę. Klientowi przysługuje jednak prawo do rozwiązania umowy w formie pisemnej (faksem, listem lub e-mailem) lub jej części. Jeśli dokonałeś już płatności, nadwyżka zostanie zwrócona w ciągu 14 dni.
3.13 Wszystkie towary dostarczone Klientowi pozostają własnością Ecodor do czasu, aż wszystkie kwoty należne Klientowi z tytułu dostarczonego towaru na podstawie umowy nie zostaną w całości uregulowane na rzecz Ecodor.
3.14 Jeżeli Klient nie dokona płatności, umowa zostanie uznana za niezawartą. Towar dostarczony do Klienta stanowi zatem własność Ecodor. Zwrot towaru przez Klienta do Ecodor odbywa się na koszt i ryzyko Klienta, chyba że pisemnie uzgodniono inaczej.
3.15 Jeżeli klient pozostaje w zwłoce, Ecodor zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta wszystkimi kosztami windykacji.
3.16 Ecodor może anulować lub rozwiązać umowę w całości lub w części ze skutkiem natychmiastowym, bez interwencji sądu, w drodze pisemnego powiadomienia, jeżeli Klient złoży wniosek o zawieszenie płatności, zostanie ogłoszona upadłość – niezależnie od tego, czy na własny wniosek – w w przypadku zakończenia lub likwidacji działalności Klienta. Nigdy nie będziemy zobowiązani do zapłaty jakiegokolwiek odszkodowania w związku z takim anulowaniem lub rozwiązaniem umowy
4. CENY ORAZ TRANSPORT I KOSZTY TRANSPORTU
4.1 Wszystkie ceny oferowanych towarów podane są w euro i zawierają podatek VAT.
Koszty transportu uzależnione są od wagi i wielkości zamówienia.
4.2 Podane ceny dotyczą dostawy z magazynu Ecodor.
4.3 Podane ceny opierają się na cenach, wynagrodzeniach i opłatach obowiązujących w momencie składania oferty lub wyceny. Zmiany kursów walut, wynagrodzeń pracowników, cen surowców, materiałów, części, transportu, składek ubezpieczeniowych, obciążeń podatkowych, składek na ubezpieczenie społeczne, ceł importowych i innych opłat nałożonych lub mających zostać nałożonych przez rząd mogą zostać przeniesione do moment zawarcia umowy.
4.4 Koszty uzupełnień i/lub zmian umowy żądanych przez Klienta po zawarciu umowy ponosi Klient.
4.5 Ryzyko podczas transportu zamówionego produktu ponosi firma Ecodor. Z chwilą dostarczenia produktu ryzyko związane z produktem przechodzi na Ciebie, z wyjątkiem zobowiązań, których Ecodor nie może prawnie wyłączyć.
5. TERMIN DOSTAWY
5.1 Termin dostawy produktu wynosi maksymalnie 30 dni roboczych od otrzymania płatności lub krócej niż określono w umowie pomiędzy Tobą a Ecodor. Terminy dostaw określone przez Ecodor nie mogą być traktowane jako ostateczne, chyba że wyraźnie uzgodniono inaczej. Terminy dostaw obowiązują do wyczerpania zapasów Ecodor.
5.2 Jeżeli wskazany termin dostawy lub terminy dostawy nie będą przez nas dotrzymane, poinformujemy o tym klienta tak szybko, jak to możliwe, podając przewidywany termin lub terminy dostawy, przy czym klient nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń odszkodowawczych w jakimkolwiek może mieć dowolną formę lub może prowadzić do rozwiązania lub może żądać wykonania umowy
5.3 Jeżeli zgodność nie zostanie spełniona przez okres dłuższy niż jeden miesiąc od ostatecznego terminu dostawy określonego w umowie, Klient ma prawo odstąpić od umowy w całości lub w niezrealizowanej części, pod warunkiem, że odstąpienie zostanie dokonane przez zarejestrowanego listem i zostaniemy o tym powiadomieni przed otrzymaniem dostawy danego towaru.
5.4 Ecodor zwróci Ci płatności dokonane w związku z realizacją umowy, którą rozwiążesz zgodnie z art. 5.2 niniejszego Regulaminu (z wyłączeniem kosztów przesyłki).
5.5 Dla stosowania niniejszych postanowień każdą dostawę częściową uważa się za odrębną dostawę
5.6 Dostawy odbywają się wyłącznie na terenie Holandii (o ile na stronie internetowej Ecodor nie podano inaczej).
6. OKRES SCHŁADZANIA
6.1 Po otrzymaniu zamówionego produktu masz prawo rozwiązać umowę podstawową z Ecodor w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania tego produktu. Nie musisz podawać powodu.
6.2 Jeśli chcesz rozwiązać umowę zgodnie z art. 6.1 niniejszych warunków, musisz powiadomić o tym firmę Ecodor w formie pisemnej (e-mailem, listem lub faksem). Produkt należy natychmiast zwrócić do Ecodor. Musisz sam ponieść koszty i ryzyko wysyłki zwrotnej.
6.3 Ecodor zwróci Ci płatności dokonane w momencie odstąpienia od umowy z Ecodor zgodnie z artykułami 6.1 i 6.2 niniejszych warunków, w ciągu 14 dni od otrzymania przez Ecodor zwróconego produktu.
6.4 Ecodor zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu produktów lub zaliczenia jedynie części już zapłaconej kwoty, jeśli zachodzi podejrzenie, że produkt był już otwarty, używany lub powstał z Twojej winy (innej niż Ecodor lub dostawca produktu) jest uszkodzone.
6.5 Jeżeli zwrócony zostanie produkt, który zdaniem Ecodor doznał uszkodzeń wynikających z działania lub zaniechania z Twojej strony lub w inny sposób na Twoje ryzyko, Ecodor poinformuje Cię o tym w formie pisemnej (faksem, listem lub pocztą elektroniczną). -poczta). Ecodor ma prawo odliczyć utratę wartości produktu wynikającą z tych uszkodzeń od kwoty podlegającej zwrotowi.
7. SIŁA WYŻSZA
7.1 Jeżeli wykonanie umowy lub cesji nie jest możliwe z powodu braków niezawinionych przez jedną ze stron i przewidywane opóźnienie z tego tytułu będzie trwało dłużej niż tydzień, każda ze stron może rozwiązać umowę po obopólnym porozumieniu bez powiadamiania o tym inne. Dotyczy to również niedostępności zamówionego towaru.
7.2 Jeżeli za niedociągnięcie nie leżące po naszej stronie, o którym mowa w akapicie pierwszym, można uznać: Każde zdarzenie lub okoliczność – nawet jeśli można było ją przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wydania zlecenia i/lub zamówienia – która utrudnia lub uniemożliwia dostawę i/lub produkcję lub która ma taki wpływ na produkcję i /lub dostawę przez nas, której przestrzeganie jest na tyle kosztowne lub ekonomicznie tak uciążliwe, że nie można od nas racjonalnie oczekiwać (dalszej) realizacji umowy lub zlecenia na tych samych warunkach.
8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
8.1 Jeżeli w sposób zawiniony nie dotrzymamy umowy, odpowiadamy jedynie za naprawienie szkody, która jest bezpośrednim skutkiem niewykonania umowy. Wszelkie inne formy odszkodowania, takie jak szkody następcze, szkody pośrednie, szkody spowodowane utraconymi zyskami lub szkody spowodowane opóźnieniami, są wykluczone.
8.2 Po powstaniu prawa do odszkodowania Klient jest zobowiązany do niezwłocznego pisemnego zgłoszenia nam szkody tak szybko, jak to możliwe.
8.3 Ecodor niniejszym wyklucza jakąkolwiek odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody, bezpośrednie i/lub pośrednie, w jakikolwiek sposób spowodowane i/lub wynikające z korzystania z witryny. Mówiąc dokładniej, Ecodor w żadnym wypadku nie będzie ponosił odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w jakikolwiek sposób i/lub wynikające z: brak możliwości korzystania z serwisu; niezgodnego z prawem korzystania z systemów Ecodor, w tym strony internetowej, przez osobę trzecią
8.4 Ograniczenia odpowiedzialności za szkody bezpośrednie i/lub pośrednie zawarte w niniejszych warunkach nie mają zastosowania, jeżeli szkoda wynika z umyślnego działania lub rażącego niedbalstwa ze strony Ecodor lub jej podwładnych.
8.5 Ecodor wyklucza jakąkolwiek odpowiedzialność z tytułu wystąpienia szkód, bezpośrednich i/pośrednich, powstałych na skutek korzystania z towarów oferowanych przez Ecodor.
8.6 Ecodor nigdy nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie, w tym: n szkody następcze, utracone zyski, utracone oszczędności, szkody spowodowane stagnacją w biznesie oraz szkody spowodowane utratą danych.
9. REKLAMACJE
9.1 Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy, jakości, stanu produktu lub wszelkie inne reklamacje będą traktowane przez Ecodor poważnie.
9.2 Reklamację należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Ecodor (szczegóły w artykule 10 niniejszego Regulaminu).
9.3 Ecodor podejmie próbę rozpatrzenia reklamacji w terminie 10 dni. Ecodor poinformuje Cię o tym pisemnie (faksem, listem lub e-mailem).
10. PRYWATNOŚĆ
10.1 Ecodor będzie przetwarzać Twoje dane osobowe i umieszczać je w jednym lub większej liczbie plików.
10.2 Celem przetwarzania Twoich danych osobowych jest umożliwienie Ecodor wywiązania się z umowy, którą z Tobą zawarł, a także możliwość przedstawienia Ci ofert dostosowanych do Twojej osoby.
10.3 Przetwarzane dane osobowe to wszystkie dane, które wprowadzisz w formularzu zamówienia podczas składania zamówienia lub zamówienia produktu.
10.4 Zawierając z Ecodor umowę, do której mają zastosowanie niniejsze warunki, udzielasz Ecodor wyraźnej zgody na składanie ofert kierowanych do Ciebie osobiście.
10.5 Jeżeli nie życzą sobie Państwo otrzymywania ofert kierowanych do Państwa osobiście przez lub w imieniu Ecodor, mogą Państwo poinformować o tym firmę Ecodor na piśmie (faksem, listem lub pocztą elektroniczną). Ecodor wskaże we wszystkich swoich ofertach kierowanych do Ciebie osobiście, gdzie możesz zaznaczyć, że nie chcesz już tego otrzymywać. Następnie Ecodor natychmiast zaprzestanie przetwarzania Twoich danych osobowych i zanonimizuje Twoje dane osobowe zawarte w tym pliku (w celu wykorzystania do badań statycznych przez firmę Ecodor lub w jej imieniu).
10.6 Możesz w każdej chwili wglądu do swoich danych osobowych, przesyłając pisemny wniosek (faksem, listem lub e-mailem) do Ecodor. Następnie w ciągu 4 tygodni Ecodor przekaże Ci przegląd Twoich danych osobowych przechowywanych przez Ecodor. Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe powinny zostać sprostowane, uzupełnione, usunięte lub zabezpieczone, ponieważ są niezgodne ze stanem faktycznym, niekompletne lub istotne dla ww. celu (patrz paragraf 10.2) lub są przetwarzane z naruszeniem wymogu prawnego, powinieneś to zrobić do Ecodor w formie pisemnej (faksem, listem lub e-mailem), wskazując, że Twoje dane osobowe wymagają sprostowania, uzupełnienia, usunięcia lub ochrony. Jeśli chcesz, aby Twoje dane osobowe zostały poprawione i/lub uzupełnione, musisz także wskazać w swojej wiadomości informację o ulepszeniach/uzupełnieniach Twoich danych osobowych. Ecodor w każdym przypadku natychmiast zastosuje się do Twoich poleceń, chyba że Ecodor nie będzie w stanie tego zrobić. W takim przypadku Ecodor usunie Twoje dane osobowe ze swoich plików.
10.7 Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim i nie będą wykorzystywane w celach innych niż rejestracja.
11. OBSŁUGA KLIENTA ECODOR
Wszelką korespondencję na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres:
Ecodor 3e Industriestraat 23G 3133 EJ Vlaardingen Telefon: 010-2481122 Faks: 010 – 248 11 20 E-mail: [email protected]
12. PRAWO WŁAŚCIWE, MEDIA I SPORY
12.1 Do wszystkich umów zawieranych z Ecodor stosuje się prawo holenderskie.
12.2 Jeżeli na skutek umowy zawartej pomiędzy Tobą a Ecodor powstanie spór pomiędzy Tobą a Ecodor, możesz zwrócić się do Ecodor o skorzystanie z mediacji w tej sprawie przez Stowarzyszenie Konsumentów, chyba że charakter tego sporu nie uzasadnia takiej mediacji.
12.3 Jeżeli spór nie może zostać rozstrzygnięty polubownie na podstawie poprzedniego artykułu lub w inny sposób, sąd w Rotterdamie jest właściwy do rozpoznania tego sporu, chyba że powiadomisz nas na piśmie w ciągu 4 tygodni od powstania sporu (faksem, listem lub e-mailem). mail) do Ecodor, że ten się temu sprzeciwia. W takim wypadku zastosowanie mają przepisy Kodeksu postępowania cywilnego.