Informacje o dostawie
Istnieje możliwość dostarczenia zamówienia do domu. Jest to najszybsza metoda, jeśli chcesz otrzymać zamówienie do domu.
Aby wysłać zamówienie, Ecodor współpracuje strategicznie z kilkoma firmami kurierskimi. Automatycznie wybierzemy najtańszą i najlepszą metodę wysyłki.
Koszty wysyłki są automatycznie wskazywane podczas płatności. Ceny różnią się w zależności od adresu domowego, wartości koszyka i całkowitej wagi zamówienia.
W przypadku wybrania opcji dostawy do domu wysyłka zamówienia zostanie zrealizowana w następujący sposób:
W momencie, gdy zamówienie będzie gotowe do dostawy, zostanie ono wysłane z dostawą w ciągu 24 godzin, a następnego dnia po wysłaniu zamówienia zostanie ono dostarczone pod wskazany adres dostawy w Holandii.
Czas dostawy nie może zostać tutaj ujawniony. W dniu wysyłki otrzymasz od firmy Ecodor powiadomienie o wysyłce, dzięki czemu będziesz wiedzieć, że Twoje zamówienie zostało wysłane. Jeśli zamówisz (i zapłacisz) przed godziną 17:00, towar zostanie wysłany tego samego dnia.
Jeśli podałeś swój numer telefonu komórkowego podczas procesu zamawiania, otrzymasz wiadomość SMS od PostNL z szacowaną datą i godziną dostawy.
Kiedy nie ma Cię w domu
Jeśli paczka nie może zostać dostarczona od poniedziałku do soboty, zostanie domyślnie zaoferowana sąsiadom. Jeśli paczka nie może zostać dostarczona do sąsiadów, zostanie zaoferowana ponownie następnego dnia (nie w niedziele).
Jeśli Ty i Twoi sąsiedzi nie zastaniecie w domu drugiej oferty, w skrzynce na listy znajdziecie powiadomienie. Poinformuje Cię, w którym urzędzie pocztowym możesz odebrać przesyłkę.
Brak dostawy do sąsiadów
Jeśli nie chcesz, aby przesyłka była dostarczana do sąsiadów, możesz poprosić nas o umieszczenie na paczce informacji “tylko adres domowy” (wpisz ją w polu uwag). W takim przypadku paczka zostanie dostarczona tylko do Ciebie.